Mälarbaden=)

Hejhej  =)

Igår åkte jag till mälarbaden och tog det lite lugnt, mys med mamma och teddy =)
Sen
kom Anna och Danne och livade upp stämningen lite =) Blev så glad att ni skulle komma !
När vi satt där och åt och hade det trelig säger Anna:
-Du (alltså jag), du ser ut som ett barn till en mamma som är tjock, har rött flottigt hår och fet hy ..
Ja du Anna , vad ska jag säga? =) kan inget mer än att garva åt det.. Var fick du det ifrån ?.. Visst att du är lite annorlunda =P men det där.. Hmmm.. Måste fundera lite på om jag verkligen ser ut att ha en sån mamma.. =p
Sen
började Anna att spela på nåt gammalt munspel, mamma tog ifrån henne det och började dampa ! =D

Idag så gick Anna, Jag och Motti och badade eller ne vi bada aldrig för det va sinkalt i vattnet =S ..Mysigt värre =)
Sen kom Teddy och Danne så vi gick och spelade golf  =)

image69

Trodde att det skulle bli kul och det var det.. I början iallafall, efter 6:e hålet så gav jag upp, blev så jälva sur för att det går åt helvete !!
Måste nog träna lite mer, själv eller så.. Det blir nog bra till slut, hoppas jag  =)
Anna: Är det riktigt gräs på green , det känns som plast ? =D
    

Jag hittade en groda som Anna ville ha , så hon fick den.. Hon skulle ta hand om den,men sen på vägen så fick vi ta farväl av den stackars grodan..
Men jag tror att det är bäst om den får vara fri =P


För ett tag senbadade jag lite.. helt själv. Men det va skönt endå =) Ville vara själv ikväll..
Kände för att sitta vid datan och glo lite på film.. Så ja, en kväll som jag tillbringade med mig själv helt enkelt =)

image68

Mer bilder hittar ni ju såklart på min bilddagbok =)
Evelinakristina.bilddagboken.se

/Evelina Gräsberg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback