Väldigt kul =)

Hejhej =D

Igår så vaknade jag och tänkte, hoppas att det är fint väder ute =) ..
Men nej jag hade fel, varför skulle det vara fint väder just idag ?
Nehepp..  Vad ska man nu göra ? 

  image49     image50

Sen ringde mamma =) Hon sa att hon och mormor skulle till TP =) Blev glad och tänkte, nu kan jag handla lite käder, bikini osv.. =) .. Sen åkte vi iväg .. Anna följde med ochså =) Tack för att du följde med !! =) Först åkte vi till Uff outlet, hittade en jacka och en tröja.. Sen skulle tydligen mormor till kläd M huset.. Okej tänkte vi, vi tar TP efter att vi har vart där.. Men nej, vi hann inte =/.. Blev lite sur.. men men.. Anna och Jag fick en var sin T-Shirt av mamma som det stod "Wan´t to catch a movie tonight ? " .. Heheh den ska jag ha på mig varje gång jag är på bio =P .. Systrarna, likadana, eller hur är den Anna ? =) Älskar dig <3
Eftersom att vi inte hann åka till TP (Tuna Park) för dom som inte förstod vad TP stod för, men nu vet ni =P haha =)
Ja , vi åkte och fikade på Waynes eller hur det stavas =/ ..=P Tog en mini muffins och en cola =)
Kunde inte äta
nån mat för att jag skulle ju träffa Familj klassen =)

Sen träffades
vi på Torget =) Jag, Erik, Emma och Lollo =) Jättetrevligt att träffa er , verkligen =)
 Vi gick och käkade på ming och hade det jätte mysigt !! =) Sen tog vi 11 hem till mig =).. Sen kom Nathalie också =) Trevligt ! Vi tittade på film, sen kom sandra a också =P Vi rökte vattenpipa som vanligt och tittade på ännu mer film !! Var upp till 4, eller längre , vet inte riktigt !! Men kul hade vi iallafall =)
 Tack för en lyckad kväll igår vänner ! <3

   


Nu ska jag väl åka till Mälarbaden.=p Hoppas att det blir lite kul iallafall ,, ´Marre svek ju mig =P hehe skojjar bara med dig ! <3

Har inte träffa dig älkling ! På hundra år känns det som ! Du har ju aldrig tid, för antingen ska du mecka eller jobba,, men men.. nån dag kasnke vi hinner ses ! =)
 Älskar dig mest av allt älskade du <3<3<3<3

image56

/Evelina Gräsberg

(EvelinaKristina.bilddagboken.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback