Äntligen ;D

Hejhej =)

Nu var det länge sen jag skrev igen.. Men jag har tyvärr inte hunnit.. Jag ska berätta lite nu vad som har hänt.

Förra veckan så hade vi en liten "filmgala" , alltså vi fick se på varandras filmer som vi har gjort !! I Aulan =) Asnice :D Jätteroliga filmer =).. Och alla var jättefint klädda !! En jätte lyckan dag :D
image25

I helgen har jag vart i GBG hos mina små kusiner =) Ena skulle döpas, alltså Malte ! Världens sötaste och gladaste unge =) Hela faliljen var med, mamma, mormor, morfar, teddy, anna, danne, jag & tobbe =)

Jag och tobbe åkte med Anna& Danne =) Jätte mysig resa !!

Malte döptes, fick en massa presenter osv..
Sen va vi på Liseberg också =) Åkte den nya karusellen, uppsvinget ! Det var en nära döden upplevelse kan man ju säga !! Men fan va rolig sen va :D
Jag van lite grejjer och åkte balder och några fler !! Lilla kusin Max var också men =) det va ju tur så att Anna fick åka med nån också !! =) hehehe =)
Sen blev det lite tjafs men det hoppas jag är glömt !!
Tack familjen för en underbar trip :D
(Stugan kanske inte var den finaste, men det var iallafall mysigt )



5/6
Så firade jag och min älskling 2 år och 6 månader.. Eller firade och firade, han sov hos mig från tisdan till onsdan sen sa vi typ grattis till varandra, sen var han tvungen at åka till skolan (jag var ledig ) ..
Jag älskar dig Tobias så oerhörs mycket <3<3<3

Sen på dan så solade jag lite, sen blev jag så trött på att vara ensam, så jag drog till min älskade vän MARIA <3
Vi hade mysigt, fasst att mina ögon knappt syndes :P haha =)

Igår så åkte Marre och jag till Sofie och Stefan (marres syster) och tittade på Sverige matchen =) As kul !! Käkade pizza och hade det bara mysigt !! Sen så kom Sandra A =) då blev det ännu roligare !! Sandra och Marre somnade men själv låg jag och spelade på mitt gamla Game Boy en timme, sen somnade jag med !!

MYYYSS !! =) Älskar er tjejer <3<3

Idag har jag vart i Rotoffsparken eller hur det stavas med klassen =) Det va skojjigt !! Spelade lite kubb och käkade lite ;D
Sen åkte teddy och jag o handlade lite käk, sen drog jag till gårn en stund och hade det trevligt !

Ne nu måste jag snart sova !! Imorron är det Vilsta som gäller :P haha !

Se mer bilder på EvelinaKristina.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback