SKOLAVSLUTNING =D

Hejhej ;D

Äntligen
så får man sova ut på dagarna !! För idag var det skolavslutning =D Faaan va skönt !!
Gick och fikade med Lollo, Erik, Emma och Therese =) Jätte kul :D'
Sonny
, våran rektor höll såklart tal , men ett kort i år =P Några "araber" dansade nån dans, och några sjöng =D fint !Sen sa hej då till alla!
     

Sen träffade jag min älskling en stund innan han skulle med tåget =D Kul att äntligen få träffa dig !
Hoppas på en fin sommar tillsammans med dig <3 Jag älskar dig <3

Nu ska jag snart till Emma =D Tjejerna ska åka och grilla , tror jag !! =D skulle bli väldigt nice !
Vänner <3<3<3

Skriver mer om studenten en nnan dag =) ska dra till Emma nu =)
/Evelina Gräsberg

SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: systra

herre va fin du blev i dina avsl kläder :) skitsöt!!!!! ja o danne blev väldigt roade av att läsa ditt inlägg ang gbg resan :)fina bilder. Och roliga komentarer:) nu har vi lagt till din blogg bland våra favoriter ;)skönt att du äntligen har sommarlov, det behöver du!! hoppas du får det bra! just nu jobbar ja väldigt mkt, men är ledig lite oxå t.ex i helgen så ja hoppas vi hinner ses då :)))))) va rädd om dej! varma kramar anna o danne

2007-06-12 @ 13:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback