Små lätta måln, seglar på en himmel, en himmel som är blå =)

Hejhej :D

Danne:
*Niger du så bockar jag =)

Anna:
*Två myror och en stack =)
*Det var två bagare och en smet =)

Ja, lite kul får man ju höra ibland ! <3

Daniel, Roll over Roll over ! Haahahh fan va kul det va =)

 
    
  
Lite bilder från GBG =) Vi hade iallafall tur med vädret.. Eller hur var det?


Imorron
, student ! SARA !!! JAg förstår inte att du har blivit så gammal och redan slutat skolan !! GRATTIS SARA!! Kommer och tittar på dig imorron !! Inga tårar nu sara =P ..

Älsklingen ska köra imorron, Hopaas verkligen att det går bra för dig!! Stöttar dig till 100% !
JAG ÄLSKAR DIG <3<3

Det var allt för mig, tack och hej =)


/Evelina Gräsberg´

Kommentarer
Postat av: Sara, syssling

TACK, Ewe! Haha, förlåt, kunde inte hjälpa det! Tjurade som en tok =P Tack för uppvaktandet! LOVE YOU! <3

2007-06-13 @ 00:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback