Håltimme :(

Hejhej :D

Sitter och har håltimme nu igen..
Vi ska snart ha matte. Ennu en rolig lektion.. ¨
Maten var iallafall god =D

Var med älsklingen igår :D vi hade det as mysigt.. jag somnade en stund men det gjorde inget sa han :P
JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT <3<3<3

Skriver sen igen.. måste gå nu =P

Hej igen.. Sitter här och tråkar lite..                         kondom

Ska snart duscha och lägga mig..

Anna & Danne är här :D Anna har hjälpt mig med tvätten =D Tack kära du !!
Dom skulle få se filmen som vi har gjort men den funkade inte på tv:n.. =(
SURT !!

Imorron blir det GBG =D ska bli skit kul, ennu roligare att få åka med syster och D  =D

Nu ska jag snart gå och natta kudden. Men ha det så super !!

/Evelina Gräsberg

Kommentarer
Postat av: sis

självklart hjälper ja dej det vet du! precis så som du alltid hjälper mig :) vi fick ju se filmen till slut iaf den va skitkul,du är jätteduktig i filmen, ja annars oxå såklart :) det gläder mej att du tycker det ska bli skoj att åka me oss,tycker ju vi oxå såklart ;) love you babe hoppas på en bra helg :) natti!

2007-05-31 @ 23:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback