Magsjuk ;(

Hejhej :D

Igår var jag hemma från skolan för att jag blev magsjuk =( ... Vill inte !! Hatar att kräkas ! Men idag är det iallafall bättre.. Skönt ! ..
Har legat hela dan och glott på tv och nördat lite framför datan.. Inte så vidare kul faktiskt ! Vill hellre vara i skolan.. Vi måste ju få klart på filmen..Hehe den kommer att bli bäst  = )  Eller iallafall bra och rolig =D

Imorron är det nån jävla FN redovisning.. förstår inte så mycket . men men... jag har ju Erik och Emma med mig så det går säkert bra .. =P hmm.

Jaha.. ja i helgen har jag vart i Mälarbaden, det va kul =D Älsklingen va med !! Det va roligt ! Myyysss ! =D hheeh.. Vi fiskade lite och la i båten ! den va faktiskt inte så tokig.. ingen racer båt men men.. whatever.. 

Nu ska jag titta på förra veckans lost avsnitt .. missade det förra veckan när jag va på bio Gangster.. den va bra faktiskt ! :D
 
                                                                       
Det va allt för mig.. Tack o hej..


image15 
En Gång i tiden va Elvis Presley också arab

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHAAHAHAH!

2007-05-22 @ 23:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback