Teneriffa !

God dag alla blogg läsare :P

Idag har jag vart på sjukhuset och gjort pricktest.. hatar allt som har med sprutor att göra, men det va typ små knivar som dom stack in i min hand !! AJ ! men det gick bra, eller ja, jag va allergisk mot mycket !! så det va inte så konstigt att jag nös 63 gånger igår :P

Saknar Teneriffa som faan !! det va så jävla kul där, men kunde slappna av, man behövde inte frysa !! skit nice var det !! vill dit igen !! NU !! men men.. man får väl hoppas att det blir fler gånger!
Teneriffa

Tobbe sov hos mig från i söndags tills idag !! as mysigt har vi haft det , eller hur älskling !! <3 du är underbar !! älskar dig som faan !!

Måste passa på att skriva nu så att inte Marre klagar :P :D heheh !! Älskar dig vännen ! Älskar alla vänner såklart ! <3

Måste berätta nåt kul.. I mälarbaden så finns det ju en liten golfresturang , och där kan jag få komma och jobba när jag vill och när som behöver mig för 50 kr i  timmen.. är inte det bra ? Jag tycker iallafall det !! Fett skönt att vara där i husvagnen, gå och jobba lite, spela lite golf och ta med vännerna och grilla och bada !!
Fan va nice sommmar det kommer att bli !!

Skoldagen har vart bra !! imorron blir det mer filmning för våran del, eller hur tjejer !! hehehe :D

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ..  Men jag ska försöka att skriva så ofta som möjligt här i min lilla blogg :P hehe .. Puss på er alla!! <3

Alla är vi olika, ingen är den andra lik !

/ Evelina Gräsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback