Var och en har sin lilla plats här på jorden :)

Hejhej ;D Nu va det ett tag sen jag skrev.. Okej  vart ska jag börja?

Pappa har fyllt år eller skulle ha fyllt i torsdags.. Grattis, var inte på graven.. förlåt !
Jag va med Tobbe då. :D vi hade det mysigt.. Jag älskar dig min lilla stjärna ! <3

I fredags va jag med tjejerna på Pirates !! Skitkul !! As mysigt !! Vi va på TP först och kikade lite.. hittade inget spec.. men men.. En mors dag present iallafall :D Det va kul att syster yster kunde vara med också :D fasst att hon sa saker som var över 16-17 års gränsen :P heheh :D Älskar er alla <3<3

I lördags så var vi i Mälarbaden och rodde ut med båten och fikade och fiskade.. men inge napp :( men men det blir vl fler fisketurer :P

I söndags så var det mors dag, vi va hemma hos lilla mormor och hade det mysigt !! Käkade god mat osv.. :D

Så har min förra vecka sett ut..
Nu är jag hemma och väntar på att morsan ska sluta, sen drar vi nog till TP...

Hoppas att allt går bra för dig idag syster !! Tänker på dig! A, B, C, D.... Du vet :P du klarar det här, det kännder jag på mig :D Älskar dig syster, det vet du , av hela mitt hjärta !!! <3<3<3

Idag har jag även vart och kollat på musikalen som treorna har gjort :D den va faktiskt oväntat bra :rosa blommaD ..


Jag vill passa på att säga att jag älskar ALLA min vänner, min FAMILJ och POJKVÄN otrorligt mycket !! <3<3<3<3<3<3

Dagens frågetecken?
Hur kan man få ledigt men endå få frånvaro ?




Jag vill vara en tår
Jag vill födas vid ditt öga
Jag vill fardas ned för din kind
Jag vill dö vid dina läppar
Jag vill alltid vara din


Kommentarer
Postat av: Systra di!

Hej älskade systra mi! nu är jag rörd! va fint du skrev om mig: att du tänker på mej,att du tror på mej,(att ja klarar det här a,b,c du vet,..men du det är ju klart att ja gör va trodde du ha ha ha, det går jättebra för mig! har så mkt att berätta, ja vet ju att du är intresserad:) Att du älskar mig av hela ditt hjärta, så fint för mig att läsa det:) blir så varmt inom mig då! När jag läser dikten kommer det ännu mer beröring, du berör mig vackert med dina ord. tack Evelina! så fint! JAG KAN ALDRIG SÄGA ELLER VISA DIG TILLRÄCKLIGT HUR MYCKET DU BETYDER FÖR MIG DET ÄR OÄNDLIGT! Längtar till fredag då vi ses längtar efter att få krama dig,se dig och höra din röst! sänder massa kärlek så länge genom cyberspace! Jag älskar dig!

2007-05-31 @ 02:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback