Älskade Tobias <3

Det är tungt nu. Jag har förlorat den personen som jag älskar mer än allt annat på denna jord. Det finns inga ord, alla vet endå.
Men jag tackar alla mina underbara vänner för allt stöd, ni visste iallafall vem han var.

Sen alla som läser det här! Jag blir så himla förbannad på folk som säger : Vi kommer sakna dig Tobias, RIP, allt som folk skriver, folk som inte ens kände honom, folk som kanske träffat honom en gång. Så himla fel! Självklart kan man ha medlidande till familjen, de närmsta vännerna, eller tex mig. Man kan  tycka att allt är hemsk, men det jag menar är att folk helt plötsligt var jätte bra vän med han, eller visste allt om han, oj vad många vänner han fick helt plötsligt.

Så ta åt er, lite fel att skriva och höra av sig nu, när allt är för sent.?!



JAG KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DIG TOBIAS, MEST AV ALLT <3

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag älskar dig

2008-04-06 @ 22:09:11
Postat av: jonna lantz

Evelina, jag kände inte Tobias men jag tänker så himla mycket på er, på er som var honom nära. och jag förstår precis vad du menar med det du skrivit. tonvis utav kramar till dig.

2008-04-06 @ 22:24:49
Postat av: Sandra

Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig älskade du!

2008-04-06 @ 23:25:31
Postat av: Matilda

PUSS

2008-04-07 @ 16:17:47
Postat av: Nathalie

Jag håller med dig helt och hållet

2008-04-07 @ 16:58:22
Postat av: Therese

Jag älskar dig!!

2008-04-07 @ 18:58:35
Postat av: ??????

hej. jag förstår dej att du är ledsen och arg för det som har hänt, men du kan inte vara så kall att och skriva så som du gör , för folk visar medkänsla till det som hänt vare sig om dem kände tobias eller inte, så kallt och egoistikt av dej. Han hade vänner kanske som du inte kände men inte, vänner behöver man inte prata varända dag med, man visar ändå att man bryr sig om en sån tragisk händelse som denna. Vila i frid Tobias R.I.P

2008-04-07 @ 22:33:22
Postat av: J

jag älskar dig! finns alltid här!

2008-04-08 @ 08:17:57
Postat av: Anonym

Håller med "??????" helt och hållet!

2008-04-08 @ 08:30:16
Postat av: Anonym

Man kan tycka det är hemskt det som har hänt utan att man kände Tobias, Jag var på minnesstunden på skolan, och det var många som inte kände dom men ändå både grät och kände sorg.
Så jag håller med ????

2008-04-08 @ 08:50:42
Postat av: ..

håller också med "??????". Eftersom, folk kanske tycker att en sån händelse som skedde kanske folk tycker var synd. menar, fast de inte kände din tobias så kan de ju iaf visa att de bryr sig, och tänker på vad som kan hända. Tycker de är rätt för andra att också sörja. du har lite fel i det hela, det måste du erkänna?

2008-04-08 @ 09:09:45
Postat av: sandra a

ALLTSÅ KAN NI HÅLLA KÄFTEN ERA JÄVLA IDIOTER. FAN FETT IRRI

2008-04-08 @ 10:03:48
Postat av: Camilla

Kände inte tobias, vet bara vem han är för att Ärla är ju inte stort. Jag beklagar verkligen, tycker så synd om hans familj och dig. jag förstår vad du menar med att alla som inte "kände" honom helt plötsligen tror dom gör det. ta hand om dig.

2008-04-08 @ 14:03:35
Postat av: Nathalie

Varför vara så feg att vara anonym? Och kalla henne för inte för egoistisk. Jag förstår bådas synpunkter.

2008-04-08 @ 15:40:21
Postat av: ......

Jag tycker inte att de är FEL att folk visar medlidande och tycker de är hemskt det som har hänt och bryr sig, Jag tror Tobias hade vänner som du kanske inte visste om också, och eftersom Tobias va en sån underbar person, så va han lätt att tycka om. Så de är klart de är så många som bryr sig. och äben om de finns personer som inte kände Tobias så bra, så är det självklart dom kan sakna och tänka på honom också, alla regerar ju olika i såna här sitvationer, vissa starkare och vissa inte.. Så är det. Vila i frid Tobias

2008-04-08 @ 19:14:38
Postat av: P

Jag tycker om dig massa

2008-04-08 @ 20:04:12
Postat av: S

Sluta kommentera så himla taskiga grejjer! Om ni inte känner er träffade av det hon skrev så behöver ni inte ta åt er eller bry er. Orka lägga ner så mycket energi som ni gör.

2008-04-09 @ 08:53:01
Postat av: L.

Jag kände inte tobias, hade bara träffat honom någon enstaka gång. Och på den gången på den korta tiden verkade han vara en väldigt fin människa. Ni får ta hand om varandra ni som sörjer och försöka bearbeta denna sorg som finns runtomkring.. Skänker många tankar och kramar till er anhöriga!

2008-04-24 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback