Så mycket kärlek <3

Så mycke misstolkningar!

Det är bara så svårt att leva ett vanligt liv utan min stora kärlek. Så mycket kärlek som var mellan oss är svårt att tänka sig att många har. Min underbara Tobias, livet är jävligt tungt utan dig, men vi alla vet att du har det bra där du är nu. Men det är endå svårt, så mycket som jag saknar dig, det går inte att beskriva, min kärlek till dig är så stark, du & jag föralltid, vi sa alltid så. Så många fina och underbara minnen, ni ska bara veta. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, så mycket som du kämpade för att det skulle bli vi, och du lyckades jävligt bra. Den dagen då det blev du och jag, den dagen var jag den lyckligaste i världen. Visst att det har funnits skavanker, men dom har vi alltid löst. Det skulle alltid vara vi två, och så kommer det fortsätta. Fasst att jag inte ser dig eller kan röra dig, så vet jag att du är här med mig för varje steg, varje andetag jag tar  & varje hjärslag som går. Jag sa alltid till dig; du är som en ängel utan vingar, men nu, nu är du den vackraste ängeln som någon någonsin har skådat. Du kör folkrace där du är, det vet jag. Du vilar i frid, visst, men lugn och ro är det iallfall inte där du är, du river himlen, det vet jag. Ditt inre är med oss, men den "busiga" delen av dig stökar och bökar för fullt där du är. Jag tror inte på Gud, inte på himlen heller, men någonstans är du, men det är svårt att veta var, men du är alltid med oss på någe vis. De tecken som du har gett till mig visar att du finns här med mig, och jag önskar att du kommer att visa dig mer. Allt som vi hade med varandra ska inte alla få veta. Du och jag älskling, för hela livet!
Jag älskar dig mer än allt annat på denna jord älskade du, minnen finns kvar och även du, djup där inne i mitt hjärta, i mitt huvud, i mina tankar. Tack för dom här åren som jag har fått vara din, och tack för alla fina minnen som jag kommer att bevara väl.
Du är fortfarande den finaste människan, vill bara att du ska veta att:
JAG ÄLSKAR DIG SÅ OBESKRIVLIGT MYCKET!

Kommentarer
Postat av: sandra

fint skrivet!
han kommer alltid finnas med dig.

älskar dig!

Postat av: sandra a

du är stark gumman. jag vet att han alltid kommer finnas hos dig. en del i dig, och en runtomkring dig. älskar dig

2008-04-10 @ 10:41:31
URL: http://snygglars.blogg.se
Postat av: S

Blir alldeles gråtfärdig. Mera tankar till dig och familjen!

2008-04-10 @ 17:47:17
Postat av: Nathalie

Jag blir alldeles rörd när jag läser det här, så vackert skrivet, och självklart kommer han finnas med dig. Tänker på dig

2008-04-10 @ 18:36:28
Postat av: Nära vän till Sara

Jag har hört mycket, jag har stöttat mycket nu och funnits till för bland annat Sara! Måste säga att det är hemskt det som hänt, men inget kan vara med hemskt en känslan som ni dom närmaste anhöriga bär inom er!

Ville bara säga att vi tänker på dig/ er var stark och stå på dig! Ta ingen skit och se framot, Tobias kommer alltid finnas vid din sida och runt om dig vilka val du en gör i ditt liv. Han älskar dig och kommer alltid göra!

2008-04-10 @ 19:58:28
Postat av: En mamma

Min dotter känner dig inte men vet vem du är. Hon visade mig det du har skrivit och jag blir alldeles rörd! Du skriver öppet och innerligt om din stora kärlek och om hur du mår. Och jag tänker, livet skall inte vara så orättvist, att man i så unga år skall gå igenom så stor sorg. Att mista den man älskar så mycket måste vara outhärdligt.
Det finns inga ord som kan ge dig tröst, men jag vill att du skall veta att vi är många som känner stor sympati för dig /Lena
"

2008-04-10 @ 20:11:59
Postat av: Marre

gumman, du är den starkaste och underbaraste person jag vet. Du vet att jag finns här och att jag älskar dig

2008-04-10 @ 21:32:12
Postat av: Therese

Jag blir ju tårögd, så fint skrivet gumman. Kan inte förstå riktigt vad du går igenom efetrsom jag aldrig har vart i samma situation som dig. Du är så stark! Jag älskar dig oehört mycket ewe, du vet att jag alltid finns här

2008-04-11 @ 22:38:10
Postat av: Therese

Jag blir ju tårögd, så fint skrivet gumman. Kan inte förstå riktigt vad du går igenom efetrsom jag aldrig har vart i samma situation som dig. Du är så stark! Jag älskar dig oehört mycket ewe, du vet att jag alltid finns här

2008-04-11 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback