♥ FAMILJEN

Go kväll på er alla uppesittar människor =) Dagen har bara vart bra ! Vaknade av att telefonen, och däri var mormor som sa god morgon =) Vaknade, duscha och sen kom Emma =) Efter en liten stund kom Nat och Lou, jätte kul att träffa er idag ! Det va extremt länge sen sist, har saknat er brudar! Snackade lite om den blivande resan, Italien =D Längtar man? Ja, det gör man ! Men vi saknade en familjemedlem idag, Erik som är och hälsar på turkarna i Turkiet . . . Men hoppas att du har det bra där iallfall ! Vi tittade på Bert filmen ! Hhahaha, vad ska jag säga kul var det iallfall, sen blev det Spiderwick =) En barn film, men vafan, den är ju spännande . Tack för en hel trevlig dag/kväll ! Puss på er !



Ikväll hoppas jag på tidigare sömn, för igår somnade jag halv 5 =P  Så det är en ny låt som går på repeat ikväll och det är denna. 
Afasi & Filthy - Jobb



Imorron blir den antagligen Sagostigen med Mm&Mf och Max =D Om det blir fint väder så far vi dit =) Har hittat en bikini, på tal om ingenting, lägger upp den på min BDB snart Tutaletette.bilddagboken.se=) Säg vad ni tycker om den ! Ne, snart fastnar väl bokstäverna på fringrarna så bäst att jag slutar ;) Bye !!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :)



Okej härligt med sådana människor :D Min pojkvän är en riktig apa ;D

Postat av: Nat

Iihh, har saknat dig också! Och det mysigt att träffa er idag :] Nästa vecka, och veckan efter det, och veckan efter det så blir det en stoooor dos av familjen!

2008-08-15 @ 00:53:48
URL: http://solongsuckers.blogg.se/
Postat av: Linda

Missa inte mitt nya inlägg!

Hur har din sommar sett ut? Kram :)

2008-08-15 @ 01:17:16
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback