♥ FOTEN

Jahapp, då var man hemma igen, måste tvätta idag, eller iallfall en liten stund. . . Sen ska jag gå till mormor och morfar för att hälsa på min lilla kusin Max =)

Igår, ja vad ska jag säga =P Det började med att vi kom hem till Sandra, fixade tvätten och hade det trevligt . Sen kom Marre, fixade tvätten ännu mer, sen handlade vi mat, och gjorde i ordning. Käkade, sen kom P =) Trevligt att jag fick träffa mina brudar, har saknat er massor ! P drog hem efter en bit mat och trevligt snack =)
Johanna kom senare, väldans kul att du kom =P Haha, har inte skrattat så här mycket på länge, foten, foten !
Vi sa en massa roliga saker, men säg inte namnen ! Haha ! =D Tack för en jätte kul kväll tjejer, eh vi kör igen =D

Så nu ska jag ner till tvättstugan, sen bär det av till Mm&Mf, och lilla kusin vitamin =D Kraaam på dig!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Och imorgon syns ju vi :D

Postat av: Sara

Har du en ROSA blogg?! Avundsjuk flicka 19! FIXA TILL MIG!

2008-08-13 @ 23:31:42
URL: http://sarasaamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback