♥ GOD MORGON

Förbannade jävla puckon som börjar borra klockan 7 på morgonen! Tack för den skönhets sömnen ! Nepp, jag kan iallafall inte somna om nu, så jag ser väl klart på Kung fu panda som jag inte såg klart igår eftersom att jag somna =P Sorry Jimmy ! Han lär ju somna om nu, men men. . .

Imorron blir det Grebbestad, jag längtar så himla mycket dit ! Hopppas på fint väder iallfall ! Som man brukar säga, "efter regn kommer solsken" =)

Nepp, nu blir det film ! Någon som kan ge tips på bra filmer, så skriv gärna det =)


PUSS/ Evelina

Kommentarer
Postat av: [elina]

FILMTIPS;

- Fight Club

- Lucky Number Slevin

- Interstate 60

- Seven

- Butterfly Effect

- Leon

- Pay It Forward

- Shooter



Haha ett gäng bra filmer iaf ;)

Postat av: Linda

Haha ja verkligen! :) Och tack så mycket! :)

2008-08-04 @ 16:52:32
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback