♥ GREBBESTAD

Jahapp, då har man en ny blogg igen =) Den känns lite mer flickig eller vad man ska säga. Medans Jimmy duschar så passar jag på att skriva lite . Eftersom att jag eller vi har ändrat min blogg så kommer en del saker att det annorlunda ut, som nu när jag skriver rubriken så har jag börjat mer att göra ett hjärta framför, så man ser tydligare, svårt att förklara =P

Tänkte passa på att skriva lite om Grebbestad =) Veckan har varit super kul, inte så vidare bra väder, men vi lyckades ha trevligt ändå =) Vi fiskade krabbor, åt god mat, shoppade lite kläder mm, spelade spel och tittade på TV i Jimmys pappas villavagn =) Allmänt trevligt och roligt. =D

     

   

   

   

Mer bilder kommer inom en snar framtid på min bilddagbok =)

Mamma kommer och hämtar mig om ett tag, sen hoppas jag att jag ska vara med Sandra =) Sen imorron blir det förhoppningsvis myskväll med tacos och filmer =) Har saknat brudarna enormt mycket, Och min syster också som är i Ystad och jobbar. Päronen har man också saknat en hel del, så det är både bra och anus att man är hemma igen.

Har knappt vart hemma det här sommarlovet, har vart med mina kompisar hela tiden, och det har vart ett super bra sommarlov för min del. Och snart är det skola igen =( Jag vill verkligen inte, men i år blir det ju musikal, så jag hoppas att det blir en bra sådan och att man får en bra roll. Sen så bär det ju faktiskt av till ITALIEN =D Jag längtar som bara den, vill bara dit! Har faktisk saknat klassen en hel del, och speciellt "familjen" som jag inte har träffat någon gång på den här sommaren. Träffade ju Louise och Emma, men vädret, hmm, ja, inte som förväntat precis =p Men vi hade det ju trevligt iallfall!

Ne, nu ska jag kika runt lite på nätet, så ni alla får ha en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha nej, det blir ju inte alltid riktigt som man tänkt sig! ;)

2008-08-11 @ 17:01:23
Postat av: mariaaa

Faaan vad nice adidasdräkt kullan<3

2008-08-11 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback