♥ IBLAND BLIR MAN BARA TRÖTT PÅ KONSTIGA MÄNNISKOR


Hej där ute =)
Just nu sitter jag hemma hos jimmy, vi ska snart kika på Kung fu panda =) Har längtat efter att få se den =D Men nu så, nu blir det äntligen av.
Idag var det Ärla som gällde för min del. Har fått pengar av "Karin", det gick jätte bra där ute, bland alla överklass töntar som man bara ville strypa och säga, ; kan inte du bara dra härifrån ! Men snäll som jag va gick jag och plockade undan och såg glad ut . . .

Så idag, åkte mamma och jag till TP, för att jag äntligen skulle få köpa mig ett par chinos, eller hur det stavas =) Sen ett brottar linne och ett par örhängen ! =D Im so happy !

Nepp, nu orkar jag inte skriva mer, skirver väl en eller två rader imorron också !






PUSS/Evelina ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback