♥ MED SANDRA

Jahapp, då ligger man här vaken, helt själv igen . . . Sandra har såklart somnat, och jag kan inte sova. Men väldigt trevligt att du kom, även fast jag kanske inte har vart så social ikväll =P Har saknat dig tossemor! Så jag blev faktiskt väldigt glad över att du kom hit idag =)

Efter att mamma kom och hämtade mig så åkte vi till grand and grandpha =) Dom fick en ljuslykta av mig, typ en fyr. Och hej o hå vad glada dom blev =D Det hade du inte behövt, va fin den va. Morfar tog fram ett ljus och en tändare på en gång. Gamla uppskattar verkligen allt. Ni är för goa =)

Imorron blir det myskväll, oj oj oj vad jag längtar ! Brudar, jag älskar er !

Just nu ikväll så saknar jag min syster speciellt mycket. Du har varit borta för länge nu! =P Men vi ses snart, och då tycker iallfall jag att vi ska hitta på någe skojj du och jag =) Jag älskar dig syster, så enormt mycket, det ska du veta <3

Nej, nu ska jag natta kudden så att det blir morgon fort =)
La in lite fina bilder från Grebbestad också, så bilder finns nu på min lilla bilddagbok !
http://tutaletette.bilddagboken.se/




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback