♥ NÄR, VAR, HUR

I natt, då kom den, den så otroligt efterlängtade mensen ! Det måste inhandlas tabletter, jag skojjar inte ! I natt, då känner man smärtan i magen som kommer smygandes, man känner genast, jahapp, då var det dags igen, dags för att få känna av riktig smärta, smärta som inte går att bota ! Det var bara att leta fram tampongerna, se fram emot en väldans mysig vecka !

Igår; Ikea med brudarna ! Det var bara så kul ! Marre fick den eftertraktade skivan, som fick heta " It´s a car cd ". Jag gjode den bara för att du skulle tycka om mig mer, bara för att ni alla skulle älska mig mer. =P Det blev lite småsaker, ljus, kuddar. .  Ja, det Ikea har att erbjuda helt enkelt.
Sen hem igen för att rensa Sandras avlopp till duschen ! FY FAAN säger jag bara, jag tänker inte ens förklara hur det var ! Kan ju säga, att jag har aldrig vart med om denna odör som spred sig i hela badrummet, nästan hela lägenheten ! USCH! Tack tjejer för en otroligt upplevelserik dag ! Me love you <3

Idag har jag även fixat lite slingor i håret, eller det va min underbara vän Sandra A som hjälpte till =) Tack hjärtat ! Sen blev det ett litet cut i håret, det behövdes ! Tack Mami ! =)

Kvällens uppesittar låt Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm






Du bara du finns i mina tankar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback