♥ REPEAT

Hej sverige =) Hoppas allt är bra mer er, men mig är det helt okej. Lite ensamt bara. Sitter i mitt rum och nördar framför datan. Funtar på att ladda ner nån film, och bara ha det så mysigt som det går. Ljusen är tända, så lite mysigt har jag det =PAnledningen till att jag sitter här hemma själv är för att mina vänner är på utgång ikväll, det är onsdag, så dom passar på. Ingen kommentar om min födelsedag, jag är såå glad att jag är 17 fortfarande. . . Den saken går att disskuteras.
Dagen har ju i stort sett gått ut på att leka med min kusin. Det har vart trevligt, så liten och söt ! Vi tittade på film och spelade DS och fotboll =) Du är så go lille kusin vitamin !

Kvällen har bestått av en endaste låt, den har gått på repeat i snart 4 timmar =P Kan inte sluta lyssna på den!
Kid Rock - All summer long ! Ett litet smakprov kanske? =)




Nehepp, nu ska jag leta film, sen blir det bara till att glo. Ha så kul ikväll brudar, medans jag sitter här . .  =P


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har en liten frågestund på min blogg och skulle verkligen uppskatta om du tog dig tid med att svara på dessa frågor på bloggen. Självklart får du ställa frågor till mig om allt som rör mig och mitt liv. Hoppas på svar. Ta hand om dig! :) Kram



1. Ditt blogg namn?

2. Vart kommer du ifrån?

3. Ålder

4. Jobb/Studie/osv?

5. Vart vill du komma med din blogg?

6. Hur länge har du bloggat?

7. Kom du till min blogg via uppdatering/kommentar/länk/eller annat?

8. Vad tycker du om min blogg design och varför är din åsikt i så fall så?

9. Har du läst min blogg förut?

10. Kommer du fortsätta läsa min blogg?



Postat av: Marree

Men kullan, jag vet redan vad jag ska ge dig i födelsedagspresent :) bra va :D Den där dängan är ju bra.... FOTEN! haha älskar dig bästa<3

2008-08-14 @ 12:11:37
URL: http://mariasaamel.blogspot.com
Postat av: Linda

Yees klart jag kommer läsa (y)

Teater skrev du? Gillat att hålla på med sådant länge? :)

2008-08-14 @ 16:19:57
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback