♥ SANDRA

Tjoho ! Jahapp, då är skolan i gång igen, jag kan ju inte påstå att det är någon höjdare. Anus, rent utsagt. Att gå ipp kl 7 varje morgon, då måste jag nog säga nej tack ! Kul att träffa vännerna , men det är väl det enda som lockar, det som ger en ork på mogonen. Sen idag fick vi reda på vilken musikal det skulle bli, men tji fick ni, im not gonna tell ya ! =P Dagarna, timmarna, minuterna räknas ner till Italien resan, jag vill bara dit, nu nu nu ! Men soon !

Sandra övernattar här ikväll, ja, hon sover, och jag sitter vaken. Men det är okej, för hon ska hjälpa mig att städa imorron =) Då är jag också skyldig henne tre diskningar i lägenheten =D En bra deal tycker jag !

Ville också påminna er om att min syster Anna har skaffat blogg =) Sååå stolt sis ! Me love you mucho !
AnnaGrasberg.blogg.se             Read it !


Nepp, nu blir det snart till att natta kudden, för imorron blir det ännu mer mys med brydarna hos Marre ! Hon och doris kommer och hämtar mig och Sandra imorron, farväl stan, hej landet.


Det var allt för mig, fis & hej !





Kommentarer
Postat av: sis

tänk att du är så stolt bara föratt ja har skaffat en blogg, va gumman.. ja är sjukt stolt över dig oxå! o du "farsinerar" mej oxå;) me love you mest av allt! du är en störtskön tjej! lev väl!!

2008-08-25 @ 00:15:36
Postat av: sis

lilla gumman du är min pine oxå. Glad att ja får vara din pinne!

2008-08-25 @ 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback