♥ SKOLA - GRATTIS

Hallå ja =D Idag har det vart skola, inte så vidare kul precis, massa nya ettor som har kommit till Eskil, och ja 99% av dom var EMO. .  Men vad ska man förvänta sig när man går på Eskil..

SEN VILL JAG BARA GRATTA MIN ÄLSKADE OCH UNDERBARA VÄN OCH SYSSLING TILL KÖRKORTET! SÅ FÖRBANNAT STOLT ÖVER DIG HJÄRTAT MITT !

Vi har såklart vart ute och åkt en sväng =) Glass på Mc Donalds, hälsade på syster. Och nu sitter jag här framför datan, igen =P

Mamma och Teddy har farit till Italien, tomt utan dom faktiskt. Fick sms av teddy;
Ladda plånboken, dom har små skor här. Kram Teddy.
Hahah, söööt !

Orkar inte skriva mer nu, får väl se hur kvällen blir.



Kommentarer
Postat av: MARIA

TACK BABYYYYYY<3

2008-08-18 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback