♥ SKOLA

Jahapp, då sitter man här i datasalen igen , som gamla vanliga dagar, som förr. Två timmars håltimme, känns ju jätte bra. Kunde man inte då ha slutat två timmar tidigare, men nej ! Tack lärarna för schemat!

Emma och jag ska snart ner till stan och kolla runt =) Blir nog inge handla för min del, bara lite kanske (a)

I lördags var jag ju med tjejerna hemma hos Marre =) Mysigt, men ja, jag gör ju saker för att ni ska tycka om mig mer! Så därför bjöd jag på tuggummi, och idag ska jag överlämna en skiva som vi kan ha i Doris. Allt för att ni ska tycka om mig brudar ! Idag blir det IKEA ! Åhh, jag vill jag vill jag vill ! Dunka dunka, hela vägen, sitta och trängas bland alla saker, skratta och bara åka bil ! me love you girls <3

Hej resfeber, snart hej Italien, hej då Sweden !
Dagens fastna på låt i hjärnan ; Du bara du !

Skolan, I LOVE YOU !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback