♥ OMEDVETET

Jag vill tack alla vänner för en underbar fredag ! Så himla kul! Verkligen tack så mycke. Mycke skratt, och mycket mer, ni vet vad jag menar klassen ;)


Ännu en sak, ännu en gång, ett omedvetet beteende. Du vet inte varför det blir så, men jag vet. Man kan tycka och tänka massor, det gör jag. Och ännu en gång vet du inte varför jag beter mig som jag gör. Men som jag skrivit förut, det kanske är enklare att skriva ur sig, än att prata om det. Snälla, tänk efter innan ! Det är jag tvungen att göra hela tiden !
Men tack för att du har sagt det, nu känns det som att du menar det. Men varför inte visa det också? Jag saknar det, det som visades förut. Du vet vad jag menar.

Det vackra, det underbara !
Du bara du. Var det inte så?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback