♥ POKER FACE

För det första vill jag bara tacka alla som var med på min fest och som va med ut på krogen! Verkligen tack för en helt fuking underbar födelsedag ! <3<3
Jag fick massa fina saker av mina underbara vänner! TACK TACK TACK ! <3

I lördags blev det fira Johanna! Grattis igen vännen! Förfest och sedan utgång! Så förbannat kul! Tack ännu en gång för en lyckad kväll!

Jag kan inte låta bli, jag har blivit beroende, igen, åh nej tänker ni, börja inte snusa igen , men icke! Det är nämligen den här låten som har fastnat ! har bara lyssnat på den 6 ggr idag. . .

Smakprov?



 
Jag älskar dig <3





Kommentarer
Postat av: Marreee

SKOJJA INTE! AJG HAR LYSSNAT PÅ DEN 24/7!!! ASSÅ KAN INTE LEVA UTAN;) BRA ATT DU HADE NE BRA FÖDELSEDAG BABE<3

Postat av: sis

Håller med! Det va ju tur att du tippsade om den här pokerfäjs dängan va så Markus kan bränna den till mig:)) grymt skön låt:))

2008-12-14 @ 00:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback