♥ TÄNKER INTE

Jag tänker inte låtsas som att allt är okej, jag tänker inte gå bakom ryggen, jag tänker inte snacka skit om andra, jag orkar inte lägga mig i , jag vill inte bli indagen i andras.
Folk vet vad jag tycker, jag har förmedlat det till dom, dom vet att det var dålig stil.

Och visst , jag tänker inte lägga mig i, men det är svårt när det gäller dom som står närmst om hjärtat. Varför inte snacka igenom allt?


Jag tänker iallfall inte hänga läpp, för imorgon är det MIN FÖDELSEDAG!. Ni ska bara hur glad jag är att äntligen få fylla 18 =D Så himla taggad just nu! Ni anar inte!
Jag fick en digitalkamera av Teddy igår, ni ska bara veta hur glad jag är över den, hur bra den är! Teddy är btw på sjukhuset, han ska operera knät! Hoppas att det går bra, bästaste styvis!

DET KOMMER MERA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback