♥ VARFÖR

Jag orkade inte läsa mer, det blev för jobbigt. Jag vet att det var förut, men varför, varför ska det va svårare med mig? Du verkar tydligen inte ha haft svårt att säga det, eller iallfall inte svårt att skriva det till "dem". Är jag annorlunda, var dom annorlunda? Känns som att jag fortfarande inte är/var som dom. Hur vill du att jag ska vara, vad ska jag göra för att jag också ska få det som de fick? Är du rädd för det?
Både lätt och svårt för dig att skriva. Så extremt svårt att säga! Kan det vara så att du inte känner så, är det därför?
Så svårt att veta, så svårt för mig att förstå. Jag tycker iallafall att det är viktigt att höra det, att få veta. Men tydligen inte du?

Dom så rätt, jag så fel?
Så svårt att visa det?`
Varför?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback