AJ ! - 080112

Hej hej!

image74
Idag har det både vart en bra och en ur usel dag!!!

Det började med det som kommer en gång i månaden för oss tjejer, så ja lite ont i magen hade man ju =(
Men, sen endå så åkte jag, mamma, Anna och Teddy till TunaPark, det skulle bli kul trodde jag, och det var det =) en stund iallafall, efter ett tag kunde jag inte ens stå på mina ben för jag hade så jävla ont i magen, kanske är dags för mig att börja käka piller mot verk? Men jag klarar mig..


Köpte en liten söt och mysig kofta som bara kostade 150 kr, underkläder och ett halsband och örhängen, väldans trevligt, behövliga saker iallafall =) Så, jag köpte allt på rea iallafall! Tex mina örhängen kostade bara 15 kr! Så jag är väldigt nöjd med mina köp idag !
Sen såklart så käkade vi lite på Waynes, jätte gott, tog en kyckling macka (toast) med varm choklad, kunde inte äta så mycket =( Pga jävla fucking magverken!.. Men men.. Det var väldigt skönt att äntligen få komma hem och lägga sig i sängen till slut och bara ta det lugnt och vila! 

                       
         



Tittade på mobiler idag också =) Fastnade för en som jag så gärna vill ha! Kostade 2449 kr, inte så farligt, så det blir till att spara.. Inte den nyaste men jag gillar den skarpt, mycket fin tycker jag. Men alla är vi olika,
Sony Eriksson S500i.

image81


Nu har jag iallafall ätit en god middag, mamma lagade =) Kyckling med pasta, mycker gott =) Kunde ha varit med tjejerna ikväll, men förlåt, inte meningen att ha mensverk just idag! Vill vara med er !! Men det känns bättre att ligga hemma en dag som denna. Men hoppas att ni har det kul endå!


EvelinaKristina.bilddagboken.se

LOVE<3/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback