ARG - 080120

HEJ!


IDAG KÄNNER JAG MIG FETT ARG!!! HATAR JÄVLA SJÄLVISKA, FEGA, MESIGA JÄVLA HELVETES MÄNNISKOR!! HATAR, VERKLIGEN HATAR MÄNNISKOR SOM BARA TÄNKER PÅ SIG SJÄLVA!! USCH FÖR ER!!!! ORKA MED FOLK SOM SVIKER? NEJ! ORKA MED FOLK SOM INTE KAN TA KONFLIKTER? NEJ! FY FAN SÄGER JAG BARA, ÄR BARA SÅ HIMLA FUCKING ARG JUST NU!!!!!!



Tänkte också passa på att skriva lite om vad som har hänt i helgen.. I fredags så hade vi historia prov.. Hmm, det gick nog inte så bra, skit samma! orkar inte tänka på det just nu!! Sen va Emma och jag o solade =) verry nice =)Efter det så åkte jag hem och fixade mig, sen bar det av till Sandra =) Väldigt mysigt där! Lite pipa och musik, sing star och snack =) Men Emma och jag va inte kvar så länge för vi skulle på bio! =) På stan träffar vi två små underbart söta tjejer som heter Nathalie och Louise =) Vi såg We own the night, väldigt bra film faktiskt ! Värd att se ! Tack brudar, det va väldigt nice !! =) Tycker om er extremt mycket!! <3<3


När jag kom hem var jag helt slut så jag somnade typ direkt när jag kom hem..


Igår, lördag så kom älskligen till mig =) MYYYS!! Vi käkade tacos, glodde på film och badade också =) sen så kramades vi bara hela kvällen =) JAG ÄLSKAR DIG <3<3

Nu ligger jag bara här och tråkar.. Väntar på att singing bee ska börja, det är ju ett tag kvar men!! JAG LÄNGTAR!! =)  mitt nya favvo program !!

Nepp, nu orkar jag inte skriva någe mera. Men ha det så bra allihoppa!! =)

LOVE<3/Evelina


Kommentarer
Postat av: Jonna

singing bee är ju skitbra ! :D

Postat av: sandra

inte ska du vara arg..`=/

2008-01-20 @ 22:47:31
URL: http://saandrajohanssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback