CV - 080127

Halleloja =)


Okej, nu har jag vart slarvig, IGEN! Men, nu ska jag berätta lite om vad som har skett denna vecka,

I torsdags blev jag frisk igen =) Va bara i skolan, inget speciellt hände, så..

I fredags var jag med kärleken =) <3<3 Jättemysigt älsklingen!! Vi glodde lite film och hade det busigt =P Puss på dig kärleken! Du är så himla underbar Tobias! Önskar att vi kunde stanna tiden nu och bara vara med varandra tills vi dör, du är kärleken i mitt liv gubben! Jag vill hålla dig nära, där vi kan stanna föralltid!
JAG ÄLSKAR DIG SÅ FÖRBANNAT MYCKET <3<3<3<3<3

Sen köpte jag äntligen en MP3 =) Weiii! Jag är också med i leken nu ! hehe!

I lördags så var jag på kalas =) Marres Mm & Mf (mormor&morfar) hade vart gifta i 50 år då! Gud va länge, men endå va mysigt! Önskar er verkligen all lycka! Träffade hela slärren (släkten), sen sov jag hos min bästaste vän Maria!! Mysigt! Jätte trevlig kväll alltså! Mmm, mys!! =) <3

Idag, söndag. Så har jag skrivit en jävla massa CV:n . Okej lite överdrivet, men det blev 40 st =P Hahah, hoppas iallafall på ett jobb! Imorron är jag ju ledig för att det är studie dag =) Så det blir till att lämna ut alla CV:n, med mormor och mamma + en liten tripp till stan och TP (tuna park) ,
Sen idag har jag även vart på Eskilstuna revyn, igen =) Den är så jävla roliiig!! Klassen fick gå gratis, eller alla esteter!! Så det lönar sig att gå på en EMO linje =) Hahaha! Jättemys att få träffa brudsen en stund! Mycke skratt som led till tårar idag iallafall! TACK <3


Nu liggen jag bara här igen som vanligt =P , men jag får !! Ska väl läsa boken som jag fick låna av Marre, annars så blir det film, IGEN! Men film är mys iallfall! Lyssnar iallfall på min nya MP3, som jag är så himla nöjd med! Kolla min BDB så får ni se hur den ser ut =P Jag diggar den iallfall ! Sorglig musik på + lite hårdrock, dunka dunka! Lite tår, lite skratt lite dans! ROCKSTAR!

Ne nu ska jag inte tråka ut er mer med mina otroligt intressanta inlägg! Men jag tvingar er inte att läsa, men många gör det endå =P

Puss & God natt <3

EvelinaKristina.bilddagboken.se

LOVE<3/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback