Dans - 080128

Njoo =)


Hej igen.. Den här dagen har varit lång!! Var först på Tuna Park med mormor & mamma =) Lämnade alla mina CV:n.. sen så käkade vi lite, gott ! =) Tack mamma & mormor för idag <3
Åkte på dans sen på kvällen. Fasst att vissa saker inte blev riktigt som vi tänkte oss, sandra o jag =P heh! Men det va väldigt kul att börja dansa igen! Wei! Så vi skakade loss lite! Vi är duktigast ! <3<3

Nehepp, snart ska jag väl sova, läsa lite i min engelska bok som ska va utläst snart.. Hmm får väl se hur testet går. Ne, skolan imorron också! Har vart as skönt att vara ledig idag iallafall !

Hare =) !!

LOVE<3/Evelina

Kommentarer
Postat av: Peppe

Det är bra att du kämpar på =) Det blir säkert nåt jobb för dig i sommar =)

2008-01-30 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback