Gó kväll - 080121

Hej !


Börjar med lite från igår. Det blev ändrde planer, åkte hem till älsklingen istället =) Väldigt mys!! Men jag missade ju då Singing Bee =( Buhu! För Tobbe har ju inte 3:an.. Men det blev mysigt endå !! Älskar dig gubben min!! Du är den bästa <3 Inget ska få skilja oss åt! Du är den underbaraste <3<3

Hmm, idag så fick jag skjuts till skolan av Tobbes mamma eftersom att jag började 12 idag, så snäll ! =)

I skolan va väl allt helt okej, mysigt att träffa brudarna igen =) Hade slöjd och engelska.. Ja, inte så mycker mer att säga om det..

Mormor & Morfar var här en sväng och käkade lite, väldans trevligt! =) Tycker om er massor <3<3

Nu ligger jag bara här, ska snart sova.. Inte ens trött, men det kommer jag ju att vara när jag vaknar imorron, men endå.. Kanske glor på en film eller något. Och imorron blir det solning med Emma =) Weii!

Nehepp.. Men ha det så bra allesammans!

LOVE<3/Evelina


image88
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback