Mormor&Morfar - 080113

Gókväll =)

Min dag har varit ganska så slapp idag, har varit jätte trött och seg, så ja... Vaknade och tittade lite på Tv och så städade jag faktiskt lite, Teddy och jag tog bort allt julpynt, granen och allt =( Känndes lite trist, men endå så känns det ju bra eftersom att snart är det sommar..NOT!! Heheh ! =) .. Efter städningen så skjutsade Teddy mig till  graven! Där la jag på en liten "krans" eller typ en liten kvist men några tulpaner.. Väldigt fint blev det iallafall, sen så tände jag ett ljus också, så det blev faktiskt fint =) Hmm, jaja.. Har inte vart på graven på länge, så det var på tiden!

Efter det så åkte jag till Mormor & Morfar =) Det va jätte mysigt att hälsa på er, det va ju ett tag sen sist.. Morfar hade opererar handen, stackare!! Så vi satt typ i en timme och pratade om hur det hade gått o så.. Var så orolig för dig, men nu vet jag ju att allt gick bra och att du mår bra !! =) Vi satt och tittade på tv en stund, så det var bara att kela med Dexy (min hund men den bor hos Mm&Mf) det var väldigt mysigt, men jag somnade sen,=P Ooops, det va inte meningen, men känner mig så avslappnad när jag är där =) Men väldigt trevligt faktiskt!! =) Tack för att ni finns <3

Så, nu har jag käkat, duschat och tittat på Singing Bee, så jävla kul!! Håller på att dö här av skratt!! HAHAHAH =D Har faktiskt inte sett något så här kul program förut, så nu har man något att längta till på söndagarna famöver =) (Kl 20.00) Så snart, eller om ett tag ska jag sova så att jag orkar upp imorron.. Trist med skola igen.. Men men, nu tittar jag iallafall då D.E.B.S , får väl se om den är bra eller inte..

Det krånglar när jag ska lägga upp bilder nu, så det får bli ett inlägg utan bilder helt enkelt.. =( Men ni kan ju titta på min bilddagbok istället =) EvelinaGrasberg.bilddagboken.se

LOVE<3/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback