MYS FREDAG - 080111!

Hello!  =D

Nu var det jätte, jätte länge sen jag skrev här i min blogg!!! Men nu har jag bestämt mig att börja skriva igen, eller iallafall försöka =) hehe !

Okej, idag var jag, Erik, Louise, Nattis och Emma och fikade på Rutan! Jättemysigt!!  Men innan vi kom dit, alltså på väg från skolan så ska ju såklart han "uteliggaren" spela på sin gitarr och ha sin hund med sig bredvid. Och jag som alltid har medkänslor för alla människor, börjar tycka synd om honom också, så han fick fyra kronor av mig =) Så idag har jag varit snäll mot iallafall en människa! =) och det är ju bra !! =D
Efter en stund så kom Sandra J , väldigt trevligt att träffa dig idag, det var ju ett tag sen sist =P

Sen så sa Emma och jag farväl till våra kära klasskambrater och tog bussen hem till mig =) Sandra J var ju såklart med också ! =P                                                                        

image70
Väl hemma så var syster Anna där och visade några
roliga klipp från Youtube !! HAHAHAH =) väldans skojj!
Vi pratade lite skit och skrattade, jättemycket!! Herregud, måste bara säga, stackars lilla flicka som skämmer ut sig total, verkligen!! Kan igen bara få stopp på henne, att hon inte förstår att hon skämmer ut sig ? Ja jag finner inga ord för denna lilla flicka, som verkligen lägger ut hela sitt liv till Svenska folket på sin blogg, verkligen katastrof!! Men det är endå jävligt kul att titta på henne, för hon är så himla pinsam!!
Säger bara det, stckars lilla fjortis flicka!!
HAHAHAHAH =)
(Syster anna på bild! =) )




Nåväl, nog pratat om små flickor som gör bort sig =) 

Emma, Jag och sandra satt och nördade lite framför datan en stund och snackade lite skit om
vad som har hänt med våra liv =P Extremt trevligt och mysigt!! Det var ju så länge sen det var
vi lixom, eller hur jag ska säga, det var ett bra tag sedan vi va vi tre =) har faktisk saknat det en del!!
Sen var det äntligen dags för Lets Dans, Emma och jag har iallafall längtata efter det =P heheh ! Men Sandra verkade uppskatta det endå, fasst att hon säger att hon inte ens "gillar" det ! Hmm.. 
Efter ett tag så ringde det på dörren! Det var Sandra A, en lite överaskning sådär =) Hon kom med sin lilla hjälm på huvet men en MC påse i handen!! SÖT!! Väldigt trevligt att du kom över en stund iallafall!!

Jaja, jag bara babblar på här, men det känns som att jag har så mycket att berätta =) NOT!! hehe!

Men tack iallafall tjejer för en jätte trevlig dag och kväll! Det har varit jättemysigt!! =)

LOVE<3/Evelina

Kommentarer
Postat av: sandra

hmm.. okej då.. let´s dance kanske inte var så tråkigt som jag sa, men om jag hade vart själv hade det nog vart det. tack för en mysig dag/kväll! det måste göras om, har saknat dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback