NJOO - 080116

Helloooo =)

image82
Börjar med igår. Jag var med Tobbe efter skolan!! Har saknat dig jättemycket gubben!! Vi hade inte varit på en vecka så det var verkligen mysigt att vara med dig !! =) Han hjälpte mig med mina läxor, men det va inte så kul för jag kunde ingenting när han förhörde mig, så vi sket i det och kollade på film istället =) Vi såg
I am legend, den va bra, men man förstod inte så mycket av den, typ thriller, skräck.. Så det blev lite extra mycket kramar =P hehe! Vi badade i mitt bubbelbad!!! Underbart skönt!! Länge sen jag badade, så det var på tiden!! =) Jag älskar min Tobias jätte mycket!! <3<3<3<3
Tack älskling för att du finns & tack för en underbar dag igår =)!! <3




Just nu ligger jag och halv tittar på Tro hopp & kärlek.. Inte min favvo kanske, men den funkar.. Det var en seg och lång dag i skolan, men det var en bra dag endå =P När jag kom hem så var det bara att ta fram historia boken och lägga sig o läsa!! =( BORING!! Sen somnade jag med boken i handen, oopss! Men men, ska läsa lite nu med innan jag ska sova.. Annars så har dagen inte varit så speciell..
Ne nu ska jag natta kudden, men ha det super bra allihoppa!!


LOVE<3/Evelina




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback