Plugg - 080114

Hej =)


Idag var det bara plugga sig gällde för mig.. Trist som fan, plus att det är Medeltiden (historia) *suck*!!! Orkar inte med prov, men om jag inte klarar det så får jag göra muntligt =P Jag har en snäll lärare =)

Anna kom en stund, väldigt mys !! =) Vi har tittat på tv o skrattat lite, kul att träffa dig idag <3

Nu har jag tagit en liten paus från pluggandet, så jag satte mig gramför datan en stund =P Men snart bli det plugg igen, Teddy ska hjälpa mig =) Snäll!!

Imorron så kommer Tobbe hit, vi ska hjälpa varandra med läxor o så, får väl se hur det blir, men jag längtar efter dig jätte mycket! Älskar dig gubben min <3<3<3

Ne nu ska jag fortsätta!! Men ha det så bra =)

LOVE/<3Evelina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback