Sjuk - 080123

Hej =(


Idag är jag hemma.. Jag är sjuk =( Spydde igår och idag har jag jätteont i magen .. As trist! Ligger här helt ensam och har tråkigt.Kan inte äta något heller, fan är as hungrig ju!.. Men jag hoppas att jag blir bättre tills imorron! Hatar att vara sjuk!!

Igår var iallafall jag och Emma och solade, väldigt skönt !! Sen lämnade jag in mitt CV till Coop Nära här i Skogstorp.. Hoppas verkligen att jag får jobbet där, men kanske inte tjänar så jävla bra, men endå, lite pengar blir det ju .. Men ska lämna in på fler ställen iallafall. Men det skulle vara as skönt att få jobb på Konsum eftersom att det är så jävla nära ! Så nu får jag bara vänta och hoppas!

Ne nu ska jag lägga mig igen och sova ännu mer! Hmm.. Vi skulle egentligen åka till Anna idag och käka, hade verkligen sett fram emot det!! Men men.

LOVE<3/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback