Tjohej - 080131

Hallå =)


Nu har jag inte skrivit på några dagar, men det har inte hänt något speciellt direkt i veckan..
I går, Onsdag sov älsklingen hos mig =) Vi tittade på Bee Movie och hade det mysigt !! Puss på dig<3<3

Idag har vi äntligen satt i gång med teatern på allvar känns det som, det börjar bli något av det hela. Va lite jobbigt att få vänta på manuset länge o så.. Men nu är det fixat, så jag nästan längtar tills att ha 4 timmar teater imorron =D
Har även tonat mitt hår idag, helt okej =D Eller jag slipper iallafall utväxten som jag hade =P Hehe. Annars så har jag inte gjort så mycket idag..

Imorron blir det Amerikan Pizza, med familjen (Louise, Nattis, Emma, Erik & Jag) Ska bli gott! Länge sen jag åt där faktiskt! Så det ska bli mysigt, hoppas jag! Fick lite pengar idag också, så jag har lite till imorron o så =D
Imorron ska jag även till älsklingen, vi ska vara barnvakt o så, så det ska bli väldigt NICE!! Hoppas det iallafall, lite godis, god mat och hela kittet! =)

Nepp, nu ska jag sova, eftersom att vi börjar 8.10 imorron ...

LOVE<3/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback