♥ BERT LJUNG

Hahah, just nu ligger Sandra och jag och tittar på Bert ! Haha, så jävla kul =D Snart sova time, Sandra ska ju upp tidigt o jobba, och jag ska till TP med Marre, Sara, Sofie och Anna =) Ska bli kul med en liten sysslings träff =D Så jag måste gå upp kl 8 imorron! Men jag ska väl klara det, har ju endå sovit länge alla dagar på sommarlovet nu så =P



I lördags då, då var Sandra och jag i Mälarbaden och hade det mys, tittade på film och käkade gott =)

Söndag, spelade golf med familjen, gick inge bra, men lite kul va det iallfall =)

Måndag, Anna, jag och mamma åkte till Slagsta och käkade glass, väldigt mysigt! Sen åkte Teddy och jag o fiskade, men inge napp =( Bättre lycka nästa gång kanske =P

Sen idag, så åkte jag med mamma hem när hon skulle till jobbet, trött som fan, men va vaken endå, tills Sandra kom =) Vi åkte till hennes lägenet, såååå myyys ! Verkligen jätte fin =D Där ska jag också bo, heeh =) Snart blir det inflyttning, så himla roligt!

Nepp, nu blir det natta kudden ! Ska bli skönt o sova =) Heheh, natti natti gott folk !


PUSS/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback