♥ GRATTIS ÄLSKADE UNGE

FÖR DET ÄR INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR MARRES FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA! =D

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS OCH ÅTER IGEN GRATTIS!

Min lilla syssling fyller 18 hela år idag, kan inte tänka mig det ! Kändes som det var igår som vi lekte i lekstugan, tog cyklarna och åkte till kojjan och snodde med oss läsk, när vi åkte och metade, då jag fick sätta på masken på kroken för att du tyckte det va äckligt ! Lilla, lilla du, så stor du har blivit !

Du får gå på krogen, du får köpa cigg, folköl, snus och mycke mer !

I morse kom sara in; Evelina kom nu!
Jag gick upp och sedan blev det . . .  var berädda nu. . .

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR ! =D

Marre fick en massa fina saker, men ikväll får hon kanske mer ;)
Slärren kommer vid 5, så Marre och jag har städat hennes rum, nu är det bara dammsuga kvar !

Menads jag sitter här och nördar så pluggar Marre teori, såå duktig!
Nepp, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer =P Men grattis älskade du! <3




PUSS/Evelina

Kommentarer
Postat av: marrre

taack så jävla mycket gumman <3 det känns också som igår nöär vi hade vår pokemonklubb 8) eller kanske barbie+låten du vet;) Älskar dig evelina, no matter what - stay strong togehter<3

2008-07-19 @ 14:24:01
Postat av: Sara

Grattis, my Bejbi! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback