♥ GRATTIS UNDERBARASTE SANDRA

Hej, hallå =D Jag börjar diretkt med onsdagen =D

Sandra fyllde 18 hela år =D Vi va hemma hos Marres grandpha. . . Vi satt och väntade på att klockan skulle slå 12 så vi kunde fira henne . .  Klockan slog 12 !!! Weiiiii! GRATTIS ÄLAKADE UNDERBARA DU ! Sen va det inte så mycket mer med det, eftersom att dom skulle sova, vissa har ju jobb!



Morgon, Sandra på jobbet, Marre kommer hem.
1. Marre och jag drar och klipper gräs. Tog lite tid eftersom att gräsklipparen inte va den bästa!
2. Marre och jag drar ner till stan, fixar lite grejjer, jag köper min vattenpipa =D
3. Vi drar hem igen, fixar oss lite.
4. Vi drar till Johanna =D

Sandra blir firad och vi har så himla roligt! Har fan inte haft såhär kul på länge! Tjejerna drar ut på krogen, och själv går Marre och jag hem, helt sonika, eftersom att vi inte har fyllt än, inget jag vill prata om eftersom att jag blir liiiiite upprörd av det samtalsämnet.

Tack för en hel crazy dag brudar <3

Igår, torsdag, åkte jag hem till Jimmy =D Erika kom, as mysigt och trevligt! Vi spelade GH på datan! Sen tittade vi på The Ring =D

Skriver mer sen, för nu ska jag göra annat! Kraaam på er!

(mer bilder på Tutaletette.bilddagboken.se)

PUSS/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback