♥ HEJ JAG ÄLSKAR TUNA PARK

Hejhej =D Idag har jag vart på TP, igen! Haha, kände en som levde på tuna =P, men idag var det faktiskt dags att köpa present till Marre =) Så P, jag och A tog en sväng dit och kanske köpte lite saker =P Heheh...

P kom hem till mig efter en power nap hemma efter jätte lång arbets dag =P Kul att du är hemma igen! Har saknat dig som fan!
Vid 5 kom A hem, vi fixade oss lite och åkte till hennes lägenhet och lämnade lite grejjer =) I just looooove your lägenhet!

Väl klara på Tuna så åkte P och jag hem till Marre och käkade =) Hon fyller ju imorron! WOOHOOOO! =D
Så nu sitter vi och halv tittar på TV, och bara slappar =)

Nepp, nu ska jag va social igen, vill bara att det ska bli lördag, Paaarrrttyyyy =P Hehe! Så good bye alla söta & alla ni andra !



Bild från förra året, när Marre fyllde 17 år !


PUSS/Evelina

Kommentarer
Postat av: Marreeeeeee

HAHA, jaamen då blir det ny bild idaaaaag :D:D love ya <3

2008-07-19 @ 10:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback