♥ HOS GRANDPHA

Tjosan =D Idag är jag med Marre och A =D Vi är hemma hos Marres grandpha! Han är i Estland, så vi passar på att vara här och ha lite mysigt =) Vi har tittat på allsång, sjöng med och skratta =D Brolle va med , jag smälter bara! Inge mer att säga om det! Träffa Marre på stan, sen träffa vi Sandra! Hon hittade äntligen en klänning, som va skit fiiin! Lilla Sandra fyller hela 18 år imorron! Men jag skriver mer om det imorron! =)

Igår var jag ju på trip med mamma och Anna =) Vi va i Mariefred och gick o strosade lite =) Hittade en klänning till imorron, ett halsband och ett par BjörnBorg trosor =D Det spöregnade, men vi gick där endå =) Jätte mysigt faktsikt .
På kvällen drog jag hem till Jimmy =) Vi satt vi datan och spelade Guitar Hero =) Så jävla bäst på det ! hahah! Ne, men det är roligare att spela på tv:n, men det funkar ganska bra att spela på datan också =D. Tittade en stund på Titanic, sen somnade vi =P Trevlig kväll eller vad jag ska säga!

Nepp, nu ska jag va social igen =P Men jag skriver mer imorron.


PUSS/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback