I´M BACK!

Hallå igen =) Oj, vart ska jag börja?.. Det har gått lite mer än tre månader sedan min älskade Tobis gick bort. Jag har repat mig lite sen sist och kommit upp på fötter igen. Jag saknar dig dag som natt, och ingen kan ersätta den plats som du hade för mig. Men tack vare min familj och mina underbara vänner som har stöttat mig igenom detta, så har jag klarat mig bra.

Jag hade tänkt att börja skriva nu igen, eftersom att det är skönt att skriva av sig lite då och då. Dessutom har jag en underbar vän (Jimmy) som har varit så himla snäll och hjälp mig, så att jag har fått en sån himla cool blogg =) Erkänn, den är fan snygg! Tack vännen, för hjälpen, tack i huve taget för att du finns!

Dagen har jag spenderat med mina underbaraste och bästaste vänner: Maria, Sandra P och Sandra A =) En helcrazy dag ! Men vi har så förbannat kul när vi är, ni ska bara veta hur mycket jag älskar er tjejer <3 Alla har dock somnat nu, men A & Marre ska ju upp tidigt imorron =P Imorron blir det en dag med samma underbara tjejer igen, så jag skriver väl kanske mer imorron, eller senare =P




Då ska jag väl natta kudden nu, jag också. Så god natt Sverige och alla ni andra!

PUSS/Evelina

Kommentarer
Postat av: a..

skönt att du mår bättre! =)

2008-07-04 @ 05:18:42
Postat av: Maria

Jaaa, älskar dig<3

2008-07-04 @ 13:39:43
Postat av: Nathalie

Kul att du börjar skriva igen :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback