♥ JA HAR BA INTE SKRIVIT PÅ JÄTTELÄNGE

Hej hej =)

Nu har inte jag skrivit på jätte länge. . .  Hoppas att ni inte har lidit för mycket =P

Har gjort en massa saker sen jag skrev sist. Har fått jobba på Mälarbadens golf restaurange =P Fredag, 18.00 - 22.30, Lördag,14.00 - 22.30, Söndag, 14.00 - 16.30 =) Jag har bara jobbat på som fan, vart as trevlig och allt =) Hoppas att jag snart får jobba mer !

Sen ringde en Karin här för några dagar sen, ba
Hej det är Karin. .
Och då tänkte jag ju genast på Lidl reklamen, "Karin vad heter slaktarn" Hahaha!

En helt främmande kvinna ba ringde till mig och ville att jag skulle hjälpa henne, på lördag, för att hon och hennes man skulle ha fest. Då har dom från restaurangen tipsat om att jag va duktig o så =P Hahaha, lätt förtjänta pengar ! Skriver väl mer om det sen.. . .  Lite nervös lixom.

Har solat i några dagar, med Sandra A =) Fått lite färg, och bra haft det bra =) Träffat Marre och Jimmy och så.

Nu är jag men sanndra, marre kommer snart =)

Har vart med Jimmy också =) Vi har badat och kollat på film =) Trevligt !

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men jag har fan inte hunnit, har knappt vart hemma, ingen tillgång till någon data heller lixom. Men ha det bra allesammans , skriver snart igen =)

Bilder hittar ni som vanligt på Tutaletette.bilddagboken.se


PUSS/Evelina ♥

Kommentarer
Postat av: sis

lilla gumman ska vi ha en sv lektion du o ja??!! du gnäller lite på 14isar ibland men lilla vännen nu ba, lixsom,fan, asså, dårå, skriver du som en... nä det var bättre förr! arma barn, arma dagens ungdom! ps det där med karin va roligt;) det va väldans bra att du inte fick en polack lön iaf, nu kanske det är ja som är polacken på riktigt ööo nu måste ja dra o jobba!

2008-08-03 @ 14:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback