♥ SYSSLINGAR

Yjohooo! Just nu sitter jag och väntar på mat hemma hos Marre =) Först åkte jag, Sara, Marre och Anna till TP och kikade runt lite, sååå mycke rea, men såklart har jag inga pengar, men syster är så snäll och köpte ett par örhängen, och jag köpte två par själv =P Fick "mat" pengar av mamma .. Hahah!
Sen efter några timmar där så åkte vi till Borsökna och solade, mutscho nice =) Det blåste satan, men vi låg där endå =P
Sen så snart blir det mat =). Efter maten så åker Marre och jag hem, ska en sväng till Sandras lägenhet =) Den är sååå fin ! Sen blir det mys hos grandpha med Sandra och Marre =D

Imorron blir det TP igen =). .  Men nu hinner jag inte skriva mer, men jag kanske skriver sen =)

PUSS/Evelina

Kommentarer
Postat av: Sara, syssling

Så kul! =) Love <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback