♥ TUNA PARK IDAG IGEN

Hej, just nu har Marre och jag vaknat, sitter och små äter frukost, eller iallafall Marre, för jag åt för typ en timme sen =P
Snart ska vi möta upp syster Anna på Tuna Park =) Idag ska jag köpa mina tofflor och min fina klänning som jag hoppas att dom har kvar !

Nehepp, nu började det regna också, inte så jävla kul, eftersom att vi ska cykla till TP! Men men, vi kämpar , hahah!

Ikväll blir det bara chill hemma, ska kanske gå ner en sväng till mormor eftersom att Moster & hennes man och kusinerna har kommit och hälsat på =D Ska bli kul att träffa dom =)

Nu ska jag fixa till mig, man ska ju endå till TP =P hahahahah!
Så tack o hej, det va allt från mig!


PUSS/Evelina

Kommentarer
Postat av: sandraaa aaaaaa

så jävla dålig på att uppdatera :D

2008-07-18 @ 10:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback