VOVVE !

Min kväll består av film och Sandra A =D Jag sitter vid datan just nu, och hon glor på film . Vi ska vara vakna jätte länge idag har vi bestämt, även fasst jag inte har några problem med det eftersom att jag somnade vid halv 5 inatt =P Vi får väl se vem som slocknar först. . .

Vaknade idag av att P sa; Nu är det dags att gå upp. Sandra duschade och jag somnade om =P Vaknade igen, duschade håret. Vi tog moppen ut till Mälabade, hämtade bilen, hämtade Marre på stan, åkte till Skogstorp och hämtade pengar, åkte till TP och kikade lite. Sen hem igen till mig =P Sandra A kom =) P och jag åkte igen till Mälarbaden för att hämta moppen och köra hem den igen. . . Men väl där så har vi glömt nyckeln till moppen, bara nyckeln till låset var med :O Vi blev irriterade, pratade med mamma, och tog sedan bilen hem igen. Vilken resa vi har haft idag alltså! Haha, men kul har vi haft också =) Marre och P åkte hem sen. Therese och Emma kom en stund och hälsade på=) Väldigt trevligt, eftersom att vi inte har setts på ett tag. Men det blev inte så långvarit, så nu är det bara Sandra och jag kvar =P

Idag har jag även köpt en liten fisk, som jag hoppas blir lika mysig som Bajs var =) Denne lille kambrat heter Vovve =)



Nepp, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men.. Ha det bra allesammans så hörs vi kanske imorron =D

PUSS/Evelina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback