♥ WAIKI PEIKI

Nu sitter vi och nördar igen. Har vaknat för en stund sen, käkat frukost och även borstat mina tänder =) P åkte hem vid 9, men då sov vi andra =P Vi låg o småpratade igår innan vi somnade, först Sandra P, Sen Marre, sen var det jag eller A som somnade sist. Men men, jag är ju van att ligga själv vaken, så tänk inte på mig, jag klarar mig! ..

Tack för en rolig helg, Älskar er massor <3<3

Ska hem idag, ladda ner lite film antar jag, sen imorron så ska Anna, mamma & jag ut på en liten utflykt =) Lite småspännande, längtar faktiskt. Men min ekonomi kanske inte är den bästa den här månaden, måste ju spara till presenter till dom som fyller den här månaden, sen måste jag spara pengar till Grebbestad =D SHOPPA!!! Sen när skolan börjar igen, så ska vi ju till Italien, fy fan va jag längtar! Hade tänkt att köpa en digitalkamera, en ny med 10,1 pixel =D Min nuvarande ligger ju på 3,2 hahaha! Men, den får väl vänta =P

Nehepp, nu ska jag kila=) Ha det bra allesammans!


PUSS/Evelina


Kommentarer
Postat av: Emma

ITALIEN :D

2008-07-06 @ 19:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback