BILDDAGBOKEN !

Nu blev jag lite sur =( Dom har gjort om bilddagboken så att den blev helt CP! Fan, den va mycke bättre förut! Unket enligt mig iallafall! Vad tycker ni? Aja, det finns ju större problem här i världen men endå, värsta synd iallafall! =(

Just nu ligger jag och tittar på 100 höjdare, så jävla kul =D haha, fan kul att det äntligen har börjat igen =) Så jävla sjuka människor, haha!! Väldans KUL iallafall!

Ska snart sova, mår inte så bra, har inte gjort det på hela dagen! Hade typ feber när jag kom hem =(
Så god natt & sov gott!

PUSS/Evelina

















Kommentarer
Postat av: Erik

- Dagens I-lands problem! ;)

Postat av: Erik

- Dagens I-lands problem! ;)

2008-03-18 @ 08:26:00
URL: http://Politiskajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback