BUSS - 080307

Snart så ska jag ta bussen till skolan. =/ Eller om en timme typ. Fick skjuts av tobbes mamma hem eftersom att jag inte börjar fören halv 2 idag. Suck... Har en lektion, sen slutar jag. Men det är ju kul att träffa klassen iallfall.. =D

Igår hade iallafall jag och älsklingen det mysigt! Vi tittade på film, käkade och bara hade det bra =D
Jag älskar dig, underbaraste<3<3<3<3

Efter skolan, stan med Sandra & Marre =D Ska bli sååå kul!! Haha, och hela den här dagen kommer att bli underbar, jag är glad, det är fint väder + att jag kommer att få vara med dom bästa vännerna som finns =D LOVE YA!! (fjortis) ..

Jag vill bara ha en massa nya kläder, önskar att jag hade typ en miljon att handla för, man tröttnar så lätt på allt som man har hemma, men snart blir det shoppa sommar kläder!! Längtar som faaan till sommaren! Sola, bada, grilla och bara ha det "soft" !
Nehepp, nu ska jag väl städa undan lite i mitt rum, sen ska jag kila till the buss =P Skriver väl sen igen !

PUSS/Evelina

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback